på liv och död!

Hej, nu är jag hemma från fotbollsträningen. Som jag sa, jag var inte med på den, men en kompis till mig var också där, och hon spelade inte heller, för att på matchen i lördags fick hon hjärnskakning satt hon får inte träna på en vecka... men vi hade lite kul iaf, hahah ! ^^
och efter träningen satt vi i omklädningsrummet, och distrikttränarna pratade lite.. men det var inte så intressant, så att jag lyssnade inte så mycket .. :pPpPpPppP
Men nu sitter jag här i köket med mamma och Pao(min syrra), och jag har nyss ätit , så nu sitter jag här och äter riesenkola, om ni vet vad det är, för er som inte vet det är det typ kola, som är rullad i choklad, jag kan lägga in en bild på hur dom ser ut , eller man ser inte hur dom ser ut, bara hur påsen ser ut ... ! :)<3
men nu ska jag kolla på 112 på liv och död, det är så bra, men omg, det börjar om 1 minut, jag får inte missa det ! ^^
HAHA, men kanske bloggar innan jag ska sova, men aja, hejs ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0