På liv och död!

Hej, jag kom nyss hem från Lorin, hon var skit stressad, jag förstod inte varför, hon hade ju skit mycket tid på sig.. men hon skyndade sig ändå... men iaf, när hon skulle platta sitt hår så fick hon damp för att det inte gick och få platt och att det är föööööör tjockt, men det tycker inte jag , jag tycker det är skitfint jag! 


men sen när dom skulle åka, fick hennes mamma lite bråttom, så hon välte hennes vinflaskor, (asså hon skulle bort nån annanstans) och då började Lorin skratta så hon höll på att dö.. haha, det var asroligt. 

haha, men senare idag ska jag kolla på tv, först ska jag kolla på Huset Anubis, om ni vet vad det är, och sen ska jag kolla på 112 på liv och död.. det är klockan 20:00 , det är asbra, om ni vill se det är det på 7:an! ^^

Men nu har inte jag nå mer och skriva så vi får väl se om jag bloggar senare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0