På liv och död!

Hej. Tänkte bara skriva att klockan 8 ska jag kolla på 112 på liv och död, det är så himla kul, men ibland kan det vara läskigt, som förra gången då var det typ en kille i kanske typ 20:års åldern som blev biten i ansiktet av sin granne, det såg så hemskt ut, men för er som vill se det är det på 7:an klockan 8, måndag-onsdag .. :)
men ah, jag ska kolla måndag , tisdag, och onsdag, älskar och kolla på det, och det brukar vara repris på det på helger, men jag vet inte vilken tid, brukar bara sätta på tven, och tänker inte på tiden.. 
och sen i veckan här har jag bestämt att jag ska träffa Emelie Larsson.. ska bli skit kul, har velat träffa henne skit länge.. Men nu börjar det, shit, jag får inte missa det ! 
men bloggar kanske senare ikväll, pusshej ;*

Kommentarer
Postat av: LINN-FOTO-VARDAG

hej söt blogg, allt bra? :)

2012-04-16 @ 20:03:53
URL: http://linnahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0