Såååååå härligt! <3

Hejhej, nu sitter jag här med datan, mamma och jag satt i köket först och skrev en lista till vad vi behövde handla, mamma ska åka och göra det sen, jag vet inte om jag orkar hänga med, men kanske, eftersom att min kropp har fortfarande inte så mycket ork med att så upp och göra saker, men vi får se, jag orkar iaf sitter upp eftersom jag inte har nå feber längre! :D
och jag hostade inte en enda gång i natt, känns så himla härligt att jag börjar bli frisk nu, när man hade över 39 graders feber i 5 dagar förra veckan, och man bara låg i soffan , hostade och drack vatten, den enda man gjorde, nu är man uppe och går osv.. känns hur härligt som helst, men nu vill jag bara att kroppen ska komma igång igen så att jag kan vara med kompisar och kunna vara med dom, och gå ut och ha kul, ist för att vara inne och gå, jag vill vara ute och gå! och jag vill att kroppen ska orka det! men snart så kanske den gör det (:
Och imorgon ska jag hem till min mormor, men berättar mer om det senare, nu ska jag klara min bana på bubble, haha, jag är cool för jag ligger först av alla mina vänner på facebook som spelar det ;) 
hehe, men ah, skitsamma, skriver mer sen, pusshej ;*

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hoppas du har en bra dag!:)

2012-04-09 @ 11:27:48
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0