Sällan jag...

Hej, nu sitter jag här och har ont i huvudet som vanligt , sällan jag säger jag bara ... 
jag har nyss gjort lite läxa, men jag orkade inte, och fattade typ inte ett piss, hatar våran lärare i No, Matte, (vi har samma i No och Matte men aja) och So, man lär sig ingenting, det är så himla tråkigt, och jag är så jävla trött osv... vet inte varför, jag hara ju sovit ganska länge ändå .. men iaf, om ungefär 10 minuter ska jag kolla på 112 på liv och död, haha, jag gillar det programet, men jag gillar inte när det är reklam, usch, det är det värsta som finns! 
men man får stå ut..
men nu börjar det snart, börjar skolan 09:00 imorgon, så ska upp halv 8, vi får se om jag bloggar senare innan jag ska sova, bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0