Skulle vara så himla tacksam! <3

hej, jag vill bara säga att jag skulle vara hur tacksam som helst om ni spred min blogg, inte att ni spred den bara idag, utan nästan varje dag, skulle betyda asmycket för mig, ni ska bara veta, jag är så himla bloggberoende nu så det är inte sant! 
men jag skulle vara hur tacksam som helst, sprid den till vänner, familj, släkt osv.. Ni kanske förstår, men jag är så himla glad för att det är en kille som har hjälp mig och sprida min blogg, och då kan väl ni göra samma sak. Om ni vill att jag ska sprida eran blogg också så kan ju ni slänga in en kommentar eller nånting, så kan vi ta kontakt på facebook, eller nånting, så kan jag skriva eran blogg på min blogg, då blir det en länkbytning, kan man säga :)
men det gör jag bara om ni kommenterar och sprider min blogg.. <3

Jag är så glad nu, känns som om jag kommer slå rekord i besökare idag, det får jag väl hoppas på, men sen hoppas jag att jag kan slå mitt rekord på det rekordet osv.. ja, ni förstår.. men det var bara det här jag ville säga.
tackohej leverpastej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0