sover dåligt på grund av en sak...

Hej, nu har jag precis kollar på halv åtta hos mig, jag pallade inte sitta vid datan så jag kollade på det ist, och sen spelade jag slut på alla mina liv på bubble, som sagt, jag har ju snart klarat ut det så nu är jag ännu mer beroende av det, för jag vill veta vad som händer efter..! :)<3
men snart så! ;) 
men ah, som vanligt hostar ju jag hela tiden, jag har skit ont i halsen, och jag hade ju nån slags infektion i kroppen som inte ville släppa, så jag fick en pencelin och den ska jag ta 3 gånger om dan, jag har till och med besämt vilka tider jag ska ta den, jag ska ta den 09:00 på morgonen, 03:00 på eftermiddagen och 21:00 på kvällen, men om jag vaknar efter nio på morgonen så är det ju såklart att jag ska ta den när jag vaknar, jag tänker ju inte direkt ställa klockan, haha :pPppPp
men det som jag försöker göra för att få bort hostan är att dricka vatten äta glass som lindrar halsen och hostar :pPPpPPpP
men jag sover skit dåligt på nätterna när jag ska sova för att jag hostar så mycket, men eftersom jag har en dubbelsäng och jag sover längst in, och skrivbordet står på andra sidan sängen och jag orkar inte lyfta mig och hämta det osv.. så jag har flyttat ut sängen lite från väggen så det blir ett litet mellanrum så jag kan ställa en liten flaska med vatten där, det är faktiskt jätte bra att det är en flaska så att det inte är en glas för då skulle jag ha spillt ut det direkt, haha! :p
jag vet inte hur många gånger jag har släppt skrivbordet när jag har skrivit det här bara för att jag har hostat, haha :P<3
men imorgon ska jag vara hemma själv, det är härligt, men man har ingen och prata med, det är det som är så tråkigt, men ah, det som är bra att man kan nästan äta, och göra vad man vill, hehe, och det bästa ät att det är påsklov efter imorgon, asså i övermorgon :ppPppP
känner att jag gillar och skojja idag, elelr vara lite rolig iaf, det är väl bra? :D eller är det bara jag som tycker det? :pPpPppPp
men ah, av min snälla mamma nu , fick jag en klubba, jag vet inte varför, för jag ville kanske, men nu ska jag dricka mitt te, om det har svalnat, och lyssna på pappas snark, haha, hejssvejs på dejs :pPpPPPp<3<3


Kommentarer
Postat av: Amandiizz

Du äter samma pencilin som jag gör fast jag tar 08:00, 12:00, 20:00, men får inte göra något typ...

2012-04-04 @ 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0