TIDSFÖRDRIV!

1. Lovar du att svara ärligt på alla frågor? Ah
2. Har du ett par rosa string? men nej?
3. Vad har du för bhstorlek? -
4. Trivs du med det? -
5. Hur många killarstelefon nummer har du inlagt på din mobil? men palla räkna?
6. Gillar du nån nu? Yesbox!
7. Vad gjorde du inatt? men sov?
8. Och i förrgår natt? sov?
9. Kan du prata med din mamma om allt? a


1. Hemstad/Ort? Gävle
2. Hårfärg? Guldbrun typ..
3. Längd? 1.61 tror jag..
4. Frisyr? Jag har typ vågigt egentligen, men jag plattar det typ varje dag :p
5. Ögonfärg? Brungrön..
6. Skostorlek? 38-39
7. Humor? Sämsta!
8. Civilstatus? Singel
9. Vänster eller högerhänt? Båda


1. Har du någonsin varit kär? Yes!
2. Tror du på kärlek? ja?
3. Har du gjort något inom kärleken du verkligen ångrar? m..
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? a..
5. Har du någonsin blivit kär i din bästavän? nej..
6. Har du älskat någon utan att berättat det? ahh
7. Har du haft en hemlig beundrare? nej
8. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nepp
9. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? haha, nej?


1. Har du någonsin hatat någon? Ja
2. Har du någonsin velat tagit livet av dig? tror inte det..
3. Har du någonsin gjort nåt du ångrar? Ja
4. Har du någonsin varit med om en olycka? beror på vad man menar..
5. Har du någonsin snusat? nej
6. Har du någonsin gått på bio ensam? hahahaha... nej ?
7. Har du någonsin tyckt att världen suger? a
8. Har du någonsin druckit? provat har jag.. (en klunk med ja...)
9. Har du någonsin rökt? nej..


1. Saknar du någon just nu? a, mycket!
2. Är du glad? nu, så ja, lite grann :)
3. Är du fundersam? nej,
4. Är du utråkad? a
5. Är du tysk? lite, tror jag , har ju tyska i skolan så..
6. Är du italienare? nej
7. Är du fransk? nej
8. Är du kines? men nej
9. Är du rasist? Nej!


1. Namn? Elvira Bonnevier
2. Hur många barn vill du ha? 2 tror jag.
3. Vill du gifta dig? a


1.Har du någonsin blivit jagad av polisen? nej
2. Har du nå djur? nej, hade.....
3. Sover du helst själv eller med någon? beror på ...
4. Tror du på spöken? ibland.. :pPpPp


1. Skulle du vilja vara längre? Nej!
2. Skulle du vilja dricka dig full nu? nepp
3. Skulle du vilja träffa någon nu? a!


1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? hehehe, ja .. :pPp
2. Har du syskon? Yes!
3. Har du varit full den här månaden? nej
4. Har du tröttnat på dom här frågorna? njaa..


1. Vem älskar du? Mina vänner, familj, släkt.. osv...
2. Vem vill du bli full med? .....
3. Vem är den bästa artisten/gruppen? Ulrik Munter! <3<3<3
4. Vem pratade du senast i telefon med? mamma tror jag
5. Vem är snällast i världen? det vet jag inte...
6. Vem sov du senast med? Lorin tror jag ... :pPpPpPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0