Tycker ni det är snällt eller?

Hejsan nu sitter jag här hemma , syrran har redan åkt till skolan för hon hade mycket och göra på slöjden, och då har man tid och fixa det på måndagsmorgonar... så hon drog. Och mamma ska åka snart hon också, så nu blir det bara jag hemma, första dagen jag ska till skolan på tre veckor, tycker ni om det eller? det gör inte jag iaf.. :p
men då har jag iaf tid på mig och sminka mig, äta, klä på mig, eller ja, jag hängde tvätt igår bara för att jag ville ha mina svarta byxor idag, och då la jag dom på element, för att dom inte hade hunnit torka .. :)
men det gör dom nog till slut. Jag ska typ gå och äta nu, sen säga hejdå till mamma, sen sminka mig, sen dra till skolan, vilket jag inte längtar till, dom har bytt platser också, så jag vet inte alls vart jag ska sitta, men mina kompisar hjälper väl mig , haha , men ah, kanske skriver när jag sitter på bussen. Ha det bra, hejs ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0