Usch, fyfan...

Hej, nu ligger jag här i sängen och chillar, är inte ett dugg trött, eller jo, lite, men imorgon är det en sån här tråkig dag också, eller ja, nästan alla dagar är tråkiga, men den är både bra och dålig, bra för att: vi har fotboll på idrotten, det är fett kul! Saknar fotbollsträningarna, kan ju inte gå på dom än, för att jag har ju fortfarande mycket hosta, satt så fort jag springer hostar jag.. Eller ja, om jag anstränger mig, men det tänker jag ite göra imorgon på idrotten för att då blir det jobbigt och jag kommer börja hoat osv.. Men det dåliga är: att vi har tvåååå so lektioner, usch, so suger... Fyfan..
Men ah, som sagt, jag får göra det på mitt sätt så det blir roligare :)
Om det går.. Men om inte jag sover nu kommer jag bli trött imorgon, så ja, godnatt på er sötnosar :)<3
Pusssssss ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0