Ja, jag lovade att jag skulle skriva om några, så här är dom :)<3

Ja, jag lovade ju och skriva om några på min blogg så här kommer dom :) 

1. Sheyma Kamal- du är en riktigt gullig och snäll tjej, men jag vill ändå lära känna dig bättre än vad jag gör :)<3

2. Elias Löfgren- Jag känner inte dig så bra, men du är säkert snäll , och vill lära känna bättre :)

3. Ikraam Ahmed- Du är en grymt rolig tjej som skrattar åt jätte mycket, men du är jätte snäll,  omtänksam och fin! <3

4. Ida Persson- Du är en jättefin tjej, du är säkert jättesnäll, men jag känner inte dig så bra, men det kanske man kan ändra på? :)<3

5. Alva Andersson- Jag känner inte dig så bra, men du är säkert jättesnäll , söt :)

6. Ammal Jimcale- En tjej som är hemskt rolig, snäll, fin, och omtänksam, och om du inte är med Ikraam så skrattar du inte lika mycket, men det betyder väl att ni är väldigt bra kompisar med samma humor :)<3

7. Lilav Hajo- Du är en tjej som är jättefin, och snäll, jag vill helt enkelt lära känna dig bättre :)<3

8. Malin Ekman- Du är en söt tjej som jag vill lära känna bättre, du är säkert jättesnäll också :)<3

9. Alexander Lundgren- Du är en kille som jag inte känner, men vill lära känna bättre, du är säkert snäll :) 

10. Alva Söderhäll- En jättefin tjej som säkert är snäll, vill lära känna bättre :)<3

11. Sherin Kamal- Du är en tjej som är jättesöt och snäll, men vill ändå lära känna dig bättre än vad jag gör :)<3

12. David Norling- Jag känner inte dig , men du är säkert snäll :)

13. Emmi Lindström- En jättesöt tjej som jag inte känner så bra, men du är säkert snäll, dansar ganska roligt, men vill lära känna dig bättre ;)<3 (du kanske var oseriös, men aja .. :p)

14. Philip Tano- Dig känner inte jag, men säkert snäll.

15. Alma Rindeskär- En fin tjej som jag vill lära känna bättre än vad jag gör, du är säkert snäll också :)<3

16. Fanny Gustafsson- Barndomsvän, saknar dig jätte mycket, tycker att det är synd att vi tappade kontakten, men den kanske man kan få hit igen, eller? :)<3

17. Soner- Jag känner inte dig så bra, men du är väl säkert snäll :)

18. Jacob Melinder- Dig känner inte jag, men du är säkert snäll :)

19. Kimia Esfahani- Du är en jätterolig och söt tjej, men jag känner inte dig så bra, jag vet bara att du & jag är VÄRLDENS BÄSTA FANS AV ULRIK MUNTHER!!!!! men jag vill lära känna dig bättre än vad jag gör! :)<3

20. Alex Wall- Dig känner inte jag så bra, men jag vill lära känna dig bättre än vad jag gör , du är säkert jätte snäll, söt :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0