Min bästa autograf någonsin!

Hej mina fina läsare, är ni taggade? Jag är skit taggad, jag är fan taggad till 1000000000000000! omg ! 
hehe, kanske blev lite för många 0:or :pPpPPPp men shit the same :p
Jag har nyss satt på mina lösnaglar och är redo för match, om dom vinner sm-guld så ska mamma , mormor, syrran, tommy, och jag åka ner på stan. Är det flera som ska göra det, om brynäs vinner? ;) 
Vi ska iaf göra det ! jag bryr mig inte om det är skola imorgon eller inte, jag ska fira sm-guld för brynäsarna! 
haha, men iaf, nu sitter jag här och chattar lite, men nu ska jag ta och spela lite, sen äta , och tagga riktigt in för matchen, tröja och keps på , ska inte sitta vid mobilen eller nånting, ska bara vara insatt på matchen, det här betyder riktigt mycket för mig.... Betyder det lika mycket för er? ;)<3
som hejjar på BRYNÄS IF! <3<3
men nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten sen sätta på mig brynäs tröjan med Calle Järnkrok autograf på sen spela lite, sen kolla på matchen !!!!!!! åååååååååååh, vad jag längtar! gör ni också det?!?!?! <3
men nu börjar det snart, måste hinna spela lite också, men ni får ha det så bra, hejs ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0