jag blev så jävla irriterad.. fyfan!

Hej, förlåt för jag inte har bloggat så mycket... men jag hade lite bråttom... så nu ska jag berätta om dagen :)<3
dagen: jag började med att fixa mig imorse vid ungefär halv åtta, eller jag vakna då sen fixade jag mig, och åkte till skolan. Och skolan var väl sådär, som sagt vi hade ju två So lektioner idag.. en på morgonen, och en sista lektionen... därför har dagen varit sådär, eller skolan har varit sådär... sen på sista So lektionen satt jag bara vid mobilen och lyssnade ingenting.. för att jag fattade inte heller, och som tur är sitter en stor kille framför mig, och katedern är framför mig, fast jag sitter längst bak i klassrummet.. så han ser inte om jag håller på med mobilen eller om jag sover :p
men sen så när jag slutade hämtade mamma mig sen åkte vi till affären och köpte flingor till mig för att mina var slut... men nu har jag nya och det är typ chokladflingor, dom är asgoda :)<3
och att jag kunde äta dom också eftersom det är choklad, och jag är ju laktos så att jag kan inte dricka mjölk ju.. 
men dom här flingorna var det inge mjölk i som tur va ;) 
och sen så åkte jag hem och sen åt jag fil och flingor sen så fixade jag mig för fotbollsträningen, sen åkte vi, men när vi hade kommit halva vägen kom jag på att jag glömde vatten satt vi fick åka tillbaka och hämta det då.. sen åkte vi, och Johanna ville ju provräna idag också, och jag tyckte att det gick bra, men jag glömde och fråga Johanna hur det gick , men jag tror att det gick bra för henne också, det såg ut så iaf (:
vi hade typ bara passningar och skjut på mål , sen hade vi match med 96/97 och vi var blandade för att vi var så några och dom var också några, och sen i slutet på matchen så var det en 97a som punktmarkerade mig hela tiden! jag blev skit sur, och hon stog och puttade mig hela tiden, så jag höll på att ramla... 
fast jag inte ens hade bollen så stog hon och puttade på mig... sen slog hon mig på kinden också... det gjorde skit ont! 
och sen kom mamma och hämtade mig där också... när jag var hemma så tog jag mat, jag åt chickenbits och ris, det var asgott, chickenbitsarna som vi köper är asgoda, jag ville äta mer efter första portionen men jag var så himla mätt, men nu börjar jag bli hungrig igen så att jag kanske ska ta en liten till portion sen :pPpPp
Men ja, iaf nu sitter jag här och kollar på hockey, det är ju tre kronor! det var en skit bra början, för att Calle lurade en tjeckienspelare att han skulle skjuta men han gjorde en fint istället så att han la sig ner, och sen PANG rätt upp i krysset! 
men sen tog tjeckien ledningen med 3-1 men sen kom sverige ikapp så nu står det 3-3 , hoppas dom vinner, det skulle vara så kul! 
första matchen också, och eftersom att Calle gjorde första målet så blev han intervjuad, han var aaaaaaassnygg! :D<3
haha! ^^
men nu måste jag fortsätta kolla på matchen, det är så spännande! <3
det är bara två minuter kvar av den andra perioden, så jag ska väl spela lite bubble i pausen, men ah, skitsamma.. nu måste jag kolla, och sen ska jag äta lite :pPpPp
bloggar nog innan jag ska sova och berätta hur mycket det blev, och för er som undrar är det på TV10 :D <3
ha det bra, hejs ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0