jag ville hjälpa till (:

Hej, nu har jag precis ätit klart, vi åt kyckling och ris! det var asgott! 
och nu sitter jag och kollar "vem vet mest?" 
och jag gjorde maten idag faktiskt bara för att jag ville hjälpa mamma, för att hon tapetserade, och hon har kommit halva, kanske lägger in lite bilder imorgon så får ni se hur det ser ut, men ah, och som ni kanske ser har jag ett nytt tema, om ni inte ser det klicka på "F5" så kommer det upp! <3
tycker det blev jätte fint, Tack så himla mycket Jennifer Strandman :)<3
hon tänkte lägga in en header, hon provade och lägga in den flera gånger, men det gick inte, å det blev bara tema ist :)<3
men jag är glad ändå :)<3
kommer nog blogga senare ikväll, men jag lägger in en bild på hur headern skulle se ut som Jennifer gjorde! <3

så, den skulle se ut sådär, men om nån annan vill testa så är det bara och kommentera! 
inge illa menat Jennifer, jag tror inte att du inte kan, men ja! <3

nu ska jag fortsätta kolla på tv, sen ska jag kolla på Let´s Dance, så ha det bra, och tack för mig, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0