Vad jag fick i mitt påskägg :)

Hej, nu tänkte jag berätta vad jag fick i mitt påskägg, men jag tänker inte lägga ut bilder på det nu, för att innan jag knäpper kort osv... så måste ju jag lägga in på datan, och jag hittar inte sladden, så måste leta efter den, sen kan jag lägga in bilder på vad jag fick! :) 
1. En klubba (asså en sån som man äter)
2. En påse riesenkola! :D<3
3. Hörlurar till datan! :)
4. En trisslott, det var en pyramid, jag vann 30 kronor, men jag tänker inte ta pengarna jag tänker ta en ny lott, större chans att jag vinner mer då :) 
5. Ett armband, verkar passa till mycket :) 
6. Ett par trosor, märket är " pieces " som ni kanske har hört talas som :) 
7. Till sist fick jag ett paket tuggummi :) 

tycker att det var ganska bra saker, men för att jag skulle få det här påskägget vad jag tvungen och springa och leta efter det, mamma hade skrivit lappar som det stog t.ex " Gå upp till garderoben för att hitta nästa lapp, Gå ner till brevlådan och leta efter nästa lapp " på. Det var jätte roligt, och för att jag skulle få göra alla dom här sakerna, har mamma lagt tid på att göra det för mig och min syrra.

Tack mamma <3 
puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0