var du tvungen?!?!

Hejsan, nu ska man väl hoppa in i duschen, eller ska man göra det senare, nej, jag tror jag gör det nu, eftersom att jag vill ha lite tid och fixa mig, jag ska ju till mormor sen som jag har sagt några gånger nu, hehe, men ah, det var ltie pinsamt, för att jag satt här med skärmen för hela ansiktet så jag såg inte när min syrra kommer ner, också sitter jag här och sjunger så högt och falsk som möjligt... Tack så mycket för att du smög syrran! -.-
jag kommer inte sjunga nå mer när jag inte ser om nån kommer eller inte ...
men nu ska jag lyssna klart på låten jag lyssnar på , sen ska jag hoppa in i duschen, och fixa mig tills vi ska åka till mormor, ha det bra, kommer en bild sen, pusshej ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0