Yes! ^^

Yessssss, som ni kanske inte visste , men min feber har gått ner, jag tror det börjar gå mot bättringsvägen! :D
hoppas jag blir frisk till fredagen ..
ah, vi går ju bara i skolan tills torsdag den här veckan, det är ju långfredag på fredagen , och det betyder att vi är lediga då! :)
jag orkar liksom inte bara gå en dag, asså om jag blir frisk på onsdagen så att jag kan gå i skolan på torsdagen. Det ska jag inte göra iaf, det blir så jobbigt, hehe, men jag vill ju bli frisk, jag vill ju kunna göra nånting på påsklovet! :) 
Om nån vill hitta på nånting med mig , messa eller ring mig på 0761021489 :)<3 
och senare idag är det ju hockey också, hemma match idag, känns som det kommer vara överfullt där, för om dom vinner den här matchen som kommer nu , kommer ju brynäs till final ! :D
så jävla bra, men det enda som är det dåliga är att båda skellefteå och aik är vinnarskallar, dom slår och boxas osv, dom är liksom galna... och om vi vinner matchen idag, som jag sa tidigare, så får ju möta nån an dom två, men vilka ska det bli, det blir ju svårt och möta båda för att dom är så bra, men vi får hoppas att det blir nån an dom iaf, och hoppas vi vinner SM-GULD! :D
hahah, då får vi fira det iaf, men mormor och Tommy kanske kommer hit och kollar på hockey med oss, dom har redan haft influensan, så det är liten risk att dom får den igen, när det är på bättringsvägen för mig :) 
men ah, mamma har nyss varit och handlat, och då fick jag två trisslotter bara för att jag var sjuk, och min syrra och mamma fick bara en varsin! :)
hehe, tack mamma! <3
men nu ska jag skrapa mina lotter, hejs! :*

den här bilden är ganska gammal på han, han var mycket snyggare på den här bilden än vad han är i verkligheten :D 
haha, och gissa varför jag sa " i verkligheten " haha, för att han bor precis bakom mig! :D
AAAAAA, kan inte fatta det själv! 
inte för att skryta, men jag har rört hans bil. HAHA! xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0