Godmorgon på er!
Jag har nyss vaknat, skönt och ha sovmorgon på måndagar.. Då behöver man det.. Men jag brukar få sova lite längre varannan måndag för att mamma är ledig då, och då får jag skjuts.. Haha, men egentligen skulle jag bara klara mig med att gå upp typ en timme innan vi börjar, för att jag tar bara en halvtimme på mig och fixa mig, men aja, nu måste jag börja fixa mig, eftersom jag ska äts snart, haha, puss!
Och jag kanske bloggar i skolan, eftersom att idag har vi två timmars lunchrast.. Ååh.. Jag har hellre 1 timmes rast så vi får sluta tidigare alltså 15:00.. Men aja, det kan man ju inte föra nånting åt nu.. Aja, haha, puss igen på er mina fina läsare! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0