5 CM IFRÅN CALLES HAND?!

Hejsan på er, jag tänkte blogga lite nu, och jag ska börja med att berätta att idag har ju jag varit i skolan, vanlig vardag, så inte så konstigt, haha..
Men efter skolan så hämtade mamma mig så att vi kunde ta och äka ner till Valbo bara för att kolla på saknade brynäs, kan inte säsongen börja snaaaart.. hehe... :)
men aja, till dagen, när jag kom fram till Valbo, den första jag såg var Calle Järnkrok han var såååååååå snygg med långt hår, ååh så söt, så här ser han ut just nu :)
haha, åh va gullig, haha igen, men aja, asså känslan och vara där, vet jag inte hur man ska förklara, asså seriöst, den var obeskrivlig, och sen efter dom hade ropat upp alla på scenen blev det autografskrivning, och jag vågade inte först, men efter ett tag när liksom alla små tjejer gick dit, och vissa som var, eller såg äldre ut än mig, när dom vågade, då tänkte jag , nej, jag måste våga, seriöst! 
och då gick jag fram, och tänkte ingenting först, men sen när jag kollade fram , och då var den andra Calle och då började jag hyperventilera osv.. och när jag var där, då kollade han på mig, och jag började nästan grina, ååååh, jag blev jättevarm, och det började nästan rinna på min rygg fast jag bara hade T-Shirt, asså ååh, och mamma satt vid ett bord lite längre bort, och när jag gick dit vinglade jag till lite, och det kanske dom märkte asså Calle och dom som satt bredvid han osv.. och när jag kollade bak när jag hade kommit till bordet mamma satt vid kollade jag bak och då kollade Calle och dom som satt bredvid han, gud va läskigt :p
haha, men en sak är jag så otroligt nöjd över och det är att jag vågade, seriöst, men när jag kom till mamma skakade hela jag och höll på att svimma, men aja, seriöst, det var helt jävla otroligt, känslan när jag har varit typ 5 cm ifrån Calles hand är helt jävla obeskrivligt, åååh, vad nöjd jag är, men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH 5 CM BARA!!! WAAAAAAAH VAD GLAD JAG ÄR! ÅÅÅÅH, JAG BÖRJAR GRINA, HAHA, BG LIKSOM, okej nerå, men nu ska jag kolla på robinson, men den här dan var helt perfekt om man kan beskriva den så, å herregud, men här kommer det lite fler bilder som jag knäppte och eftersom jag skakade så mycket så blev bilderna inte så bra, suddig osv.. :/
men ni får nöja er med det ni får, haha.. aja..
haha, arg eller nåt? nerå, men bara så ni vet så hade han tuggummi :p
åååh, nå grymt söt asså ! 
hät var alla, tror jag , haha, kan ni lista ut vem som är Calles om ni inte vet kan nu bläddra ner lite till :)
det var Calles, kan den utantill haha :p
jaja, det var typ alla nu ska jag fortsätta kolla på robinsson, pusshej ;*
MEN EN SAK BARA, JAG ÄLSKAR DIG CALLE JÄRNKROK! :* <3 MIN KILLE! 

Kommentarer
Postat av: Hanna Björkdahl

Vad kul för din del! Men för min del så är det FÄRJESTAD för hela slanten!! :D

Vill du vinna höstens trendigaste armband? Klicka in hos mig då!! ;)

Svar: hehe, jaha, kul!
Elvira Bonnevier

2012-08-28 @ 20:21:58
URL: http://hannabjorkdahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0