åååååh, vad ärg jag är på mig själv nu asså! -.-

Hej, nu ligger jag här i min säng, och jag ska snart sova, haha, är astrött, men a, iaf, jag ligger på en våningsäng, alltså högst upp :) 
haha, lite läskigt för man fäller bara ner den från väggen, och det känns inge bra, men ja, det står att den håller för 100 kilo, så får väl lita på det då! 
och idag har jag typ inte gjort ett dugg sen vi kom hit, vi har bara handlat när vi kom fram, och sen har vi fixat mat och kollat runt i huset.. och det var ju jättefint asså!
men ganska litet, men spela roll, gulligt iaf :) 
och imorgon så ska ja nog in till Visby och kolla lite, vi får se, för det skulle ju bli regn, men om man bara är inne i affärer så får man ju inget på sig, och sen är det ganska tätt osv mellan husen.. 
men aja, eftersom vi bara har en dator med oss, så vill min syrra ha den nu, så får väl ge den till henne nurå, haha, bloggar nog mer imorgon, men vi får se, ha det bra så länge puss! ;*
och juste, en sak är jag så jävla besviken på mig själv över, jag glömde min systemkamera, fyfan, va sur jag är asså, ååååh, helvetes jävla piss skit, ojojoj.. nu blev det mycke svärord här, men haha, det får ni ta eftersom att det är as mycket man kan knäppa på här, också glömmer man kameran... haha,.. men skitsamma, bättre lycka nästa gång,eller hur man säger, men aja, nu tjatar hon här, haha, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0