ÅÅÅH, träffa calle nu! :D

Hej, just nu sitter jag här med Lorin, hon springer runt med Ville hennes hund. Och sen sitter jag vid en mac dator, haha, en sån vill jag ha, vilket jag aldrig kommer få... inte ens för mina egna pengar eftersom att det är för "komplicerad" haha, vilket den inte är.. tycker jag iaf, men mamma tycker det.. haha, hon tyckte att min systemkamera skulle vara komlicerad också, men det tycker inte jag, eftersom att hon är mamma, haha, och dom tycker tt alla saker är komplicerade, men aja, nu ska vi åka hem till mig, eftersom att Calle är hemma satt då måste vi skynda oss, innan han åker, haha, men aja! 
och föresten det verkar inte bli npn frågestund imorgon , eftersom vi inte har fått en enda, haha, kul.. fast nej..
men aja, pusshej så länge :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0