ÄCKELSCHEMA!

Ja, hejsan på er, jag vet att det har varit jättedålig uppdatering på sista tiden, men det är bara för att skolan har börjat, och det var varit lite kaos som idagg tex, för att när jag skulle cykla till skolan var det jättekallt ute och jag fick liksom motvind till skolan, och då fick jag all kall luft i ansiktet. Och när jag kom till skolan dårå, så började det typ flimmra lite framför ögonen, och sen kom det bara mer och mer.. och jag var så i en timme, så jag såg typ ingenting med höger öga, men sen när det gick över på höger öga började det komma till vänster öga, och det var inte kul alls! men nu har det gått över som tur är, och jag  var ju tvungen och åka hem från skolan då.. men nu ligger här här i sängen helt forever alone, men det kan vara skönt det också :)
anyway, vårat schema SUGER  och då menar jag verkligen suger!
asså seriöst, vi slutar 16:00 tre dagar i veckan, okej, jag ska skriva alla dagar, så fortsätt läs bara ifall ni vill veta, haha.
Måndag: 09:00-16:00
Tisdag: 08:00-15:00
Onsdag: 08:50-16:00
Torsdag: 08:00-16:00
Fredag: 08:00-15:00
 

Ja, som sagt det var vårat schema, men det kommer upp bilder imorgon för nu pallar jag inte.. men aja..
jag ska nog ta och sova snart för att jag är skittrött och måste vila mitt huvud, men anyway..
jag bloggar imorgon, vet faktiskt inte vad jag ska göra då? kanske frågestund, eller kanske någon tävling? vi får se, så ha det så bra, och pusshej ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0