Blev inget idag heller...

Hej och godmorgon, idag blev det inge åka och kolla på Calle Järnkroks träning, för att vi hittade deras träningsschema på deras hemsida och då stod det att det inte hade nån träning idag, men eftersom att en tränare som vi känner sa till oss att det var klockan 11 idag och vet jag inte om jag tror på eftersom att vi satt i en timme där i onsdags men ingen kom, satt vi tror inte att dom kommer idag heller... Men iaf, idag vet jag inte vad jag ska göra... Vi får se om jag skulle vara med Lorin eller inte :) Men aja, jag bloggar senare, för nu ska jag äta frukost, så pusshej ;**


Kommentarer
Postat av: martina

BLOPPIS - KOLLA HIT!
Säljer massvis utav mina kläder, allt kostar mellan 10kr - 80kr!
skynda fynda ;)
klicka här för att kolla i den ---> http://martinaolsson.myshowroom.se/bloppis-kop-mina-klader-till-riktigt-billiga-priser/

2012-08-04 @ 00:39:16
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0