Calle Järnkrok tar över Silvferbergs plats ?!?! :D

Hej, förlåt att jag bara bloggar på morgonen, men jag hinner liksom inte blogga på dagen. Haha, men igår gjorde jag typ ingenting, jag åkte bara med mamma och handlade lite mat på Ica, sen lite grejer på rusta, hehe. Och igårkväll så kollade jag på lite klipp som vanligt, och gissa vad som hände då??? Haha, dom intervjuade Brynäs tränare och då fick han en fråga om vem som skulle ta över Jakob Silfverbergs plats, och då sa han CALLE JÄRNKROK! <3 Fast han sa att han hade riktigt höga krav på sig, men det har väl alla ;)<3 Men aja, nu är jag skit glad! :D ÄLSKA CALLE JÄRNKROK! Där ser ni va bra han är, heja på han vettja ;)<3 Haha, nerå, men nu ska jag äta frukost och hjälpa mamma med melodikrysset! Nu, idag så ska jag iaf blogga mer, så hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0