CALLE JÄRNKROK!

Hej, nu sitter jag här med saknade Lorin , har inte träffat henne på jättelänge, men nu äntligen får jag det, och hon får äntligen hennes tröja! 
Igår som sagt var jag på hockey och tyvärr förlorade dom efter straffar :(((((
men Calle fick iaf lägga första och det var jag nöjd över, men tyvärr så missade han den :(
men jag blev glad ändå för jag fick min önskad uppfylld! och det var och knäppa kort på Calle Järnkrok, och tänk att jag bara var typ 3 METER I FRÅN HONOM! 
jag började böla! xD
haha, mobba inte, men ni vet ju hur jag är :P
men jag blev iaf skitglad även fast dom förlorade, men den här matchen betydde inte så mycket heller..:)
riktiga säsongen har ändå inte börjat än, men aja, nu måste jag dra hem till Lorin, men jag slänger in lite bilder på Calle, som jag tog igår, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH va snygg han är!!!!<333333
haha, söt tunga du haaaaaaaaar! <33333
 
men aja, nu måste jag dra, det var några bilder, men ni kanske får mer senare, puss! ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0