Din feta kluns! xD

Godmorgon på er stars!
Jag har precis ätit frukost med mamma och syrran. Jag åt mackor, tunnbröd :)
Och sen var mamma och skulle fixa en sak i ett annat rum och när hon kom tillbaka såg hon Calle i fönstret och då stannade hon framför fönstret så jag såg ingenting.. Och då kallade jag mamma för en fet kluns... Haha, men jag skojade ju såklart ;)
Men jag får nog se han snart igen för att han har ju match idag, men vi ska gå på den imorgon, så jag får se han innan han åker till matchen, för då brukar han alltid åka hem till sin mamma och äta, hehe.. Han orkar inte göra egen mat.. :P
Men vi har iaf beställt biljetter till Brynäsmatchen imorgon, men när vi skulle skriva ut biljetterna nu så kom det inge svart färg, asså tror vi att den var slut, men vi köpte ju en ny för ungefär en månad sedan, och den borde ju inte vara slut. Så vi ska åka och köpa en ny nu, asså på media markt, sen vet jag inte vad vi ska göra, bloggar väl senare, på hej så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0