FRÅGESTUND!

Hejsan på er!

 
Det här börjar bli ganska tjatigt.. Hej på er! hejsan på er! idag har jag ....

haha, såååå jobbigt... så nu har jag bestämt att jag ska ha frågestund! 
 
så den här gången får ni passa på och fråga, fråga allting! precis allt! 
 
1. Jag ska minst ha 10 frågor annars svarar jag inte.. 
2. jag svarar i ett video inlägg.. 
3. håll era klagomål inne..
4. skriv nåt vettigt som ni vill veta, inte något ovettigt.. :)
5. det var allting som ni behöver göra.. sprid det till alla, kom ihåg att skriva förnamn och efternamn, om ni typ frågar "vad tycker du om mig?" om ni typ skriver på det viset så måste ni skriva för och-efternamn, annars kan jag inte svara! 
juste..
6. ni måste inte ställa frågorna här, ni kan fråga på skype eller facebook eller kik också :)
nånstans,
facebook: Elvira Bonnevier
Kik: bonnevierelvira 
skype: elvira.bonnevier 
 
ja, det var allt för idag, så bara satt ni vet så kommer jag inte blogga nånting tills på söndag, kommer nog ändå göra ett lite finare inlägg imorgon och att det är lite tydligare att det är frågestund, men aja, fråga på nu! snälla! 
jag gör allt för er fina läsare! 
men aja, nu ska jag äta nåt, pusshej ;*
 

Kommentarer
Postat av: matilda lindberg<3

menade måste ses snart jag glömde skriva namn<3

Svar: Ja, det måste vi! <3
Elvira Bonnevier

2012-08-30 @ 15:10:11
Postat av: Opor Thongsit

Hur lång är du?
Har du nåt favoritlåt?
Vad är det äckligaste du har gjort?
Är du kär i någon just nu?

Kram! <3

Svar: tack för frågorna :)
Kram på dig med! <3
Elvira Bonnevier

2012-08-30 @ 15:20:41
URL: http://oporthongsit.devote.se
Postat av: Klara Frank<3

1. Vad tycker du om mig? <3
2. Ditt favoritplagg? <3
3. Kan du göra en sminkvideo? <3
haha inte jättebra frågor menmen , älskar dig elvira<3

Svar: tack för frågorna :)
Älskar dig med klara<3
Elvira Bonnevier

2012-08-30 @ 17:44:42
URL: http://klarabieber.bloggplatsen.se
Postat av: Bertil Nguyen

Har du fått din första mens än än bror ?

Svar: tack för frågan? :P
Elvira Bonnevier

2012-08-30 @ 20:09:03
Postat av: Simon Larsson Reinman

Har du stora tuttar?

#SEMEN # YOLO SOLO FRODO

Svar: tack för frågan? :P
Elvira Bonnevier

2012-08-30 @ 20:12:25
Postat av: Sheyma Kamal

Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag? haha sällan jag .. <3

Svar: tack för frågan :) jätte bra fråga ju :) <3
Elvira Bonnevier

2012-08-30 @ 21:01:30
Postat av: Anonym

1. Favorit film?
2. Mode eller smink?
3. Kan du göra fler videobloggar?
4. När och hur blev du ett så stort fan av Järnkrok?
5. Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du va då?
6. Vet du vid du vill gå för linje på gymnasiet?
7. Vem är sötast i klassen? ( av killarna, du måste säga en)
8. Favoritlåt just nu?
Nu har du några att svara på iallafall. :)

Svar: tack så mycket för frågorna :)skriv namn tack :)
Elvira Bonnevier

2012-08-30 @ 21:37:29
Postat av: sherin kamal <3

Vad är det äckligaste du har gjort? <3 älskar dej <3

Svar: tack för frågan :) älskar dig med <3
Elvira Bonnevier

2012-08-31 @ 19:21:30
Postat av: Ammal Jimcale <3

Skulle du ha gjort om du såg Louis Tomlinson ? <3<3
BTW .... Ullis-Karin Hazzkrog hälsar ! <3

Svar: tack för frågan! :)hälsa tillbaka! <3
Elvira Bonnevier

2012-08-31 @ 19:32:18
Postat av: Sara Eriksson

1.Vilket är ditt favorit plagg i vardagen. 2.Vilket plagg sover du helst i? 3. Favorit butik? 4. Favorit årstid :))

Svar: tack för frågorna! :)
Elvira Bonnevier

2012-08-31 @ 21:49:25
Postat av: Anonym

Har du nåt minne du aldrig kommer glömma? :)
isåfall vad? ;)
Vilken är den värsta sjukdomen du har haft? :)
Vilken är din favoritmaträtt?

Haha, vilka bra frågor jag kom på ;)
Kram! //Ida Holm <3

2012-09-01 @ 20:01:56
Postat av: Sara Åkersten

Hej!

Vad tycker du om mig? <3
Vilken hårfärg tycker du att jag ska ha? <3 <3

2012-09-01 @ 21:15:26
URL: http://sarasz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0