Haha, så jävla söta ungar asså!

Hejsan på er allihopa, haha, jag som sa att jag typ inte skulle blogga så mycket eftersom jag var på semester. Men det har blivit varje kväll hittils, haha, dum jag är som inte håller saker jag lovar :P
haha, nerå, men idag har ju jag vairt på fårö, asså där det finns fullt med raukar, sånna som jag visade igår, om ni bläddrar ner lite ser ni dom :)
men ah, sen har jag inte gjort så mycket mer, men jag hann inte lägga in nå bilder på raukarna idag, men det kommer bli en jävla bildbomb när jag kommer hem! asså jag har 4 dagar kvar här och jag tycker att jag inte har gjort någonting.. men det har jag ju..
Till morgondagen: ja, precis, imorgon ska jag äntligen få träffa ett par ungar som jag inte har träffat på jag vet inte hur länge, men dom bodde ju i sätra förut men nu har dom flyttat till Gotland. Så vi kommer inte få träffa dom så mycket nu längre, men det var två stycken barn, nu har jag glömt bort hur många år dom är men när dom bodde i sätra var en 4 och en 6.. och nu vet jag inte.. och dom kom till mig och plingade på innan jag hade slutat skolan tillomed.. haha, och sa såhär till min mamma: 
Är Elvira hemma? :)
Mamma: nej, hon har inte slutat skolan än.
Barnet: men okej, då väntar jag här då.
Mamma: men hon slutar inte nu, hon har långt tid kvar i skolan.
Barnet: men min mamma sa att jag skulle vänta här! :)
Mamma: haha, okejdå :)
så jävla söt asså!
men aja, nu ska jag sova, haha, pusshej ;*
bloggar mer imorgon :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0