inte ett jävla piss har man gjort idag.. :P

Hejsan på er, jag ska snart gå och lägga mig, för att imorgon ska vi till Fårö, asså det är typ en massa raukar där osv, om ni inte vet vad det är så är det en sån här ->>
asså det är nå konstiga slags stenar om jag säger så. Men alltså måste jag upp klockan 9 typ för vi ska åka tio.. satt jag måste typ sova nu, men imorgon kommer jag nog lägga upp lite bilder, men det kommer inte bli nå bra bilder eftersom jag har tagit ifrån mobilen då.. eftersom jag glömde min systemkamera! :((
men aja, idag har vi typ inte gjort ett skit, vi har bara suttit hemma för att det har ju regnat hela jävla dan. 
men sen blev det ett litet uppehåll och då passade jag och min syrra på att ut och spela lite fotboll.. sen har vi inte gjort nå mer typ. men aja, bloggar mer imorgon, eller ska jag säga idag? ;) 
haha, nerå, men puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0