Jag bara väntar och väntar.. Men det r det värt!

Hejsan på er! Jag tänkte blogga lite nuja.. Haha, som ni kanske märker.. Men nu sitter jag här i den fina kvällssolen, kanske inte bara är jag som har det.. Hoppas inte det,, för den är hur skön som helst.. Och i den fina solen sitter jag och väntar på att Calle ska komma förbi.. Och jag bara väntar och väntar, eftersom han bil är hemma. Men jag önskar att han borde komma nu... Har inte sett han på jättelänge.. Han har ju varit i Tjeckien och spelat hockey.. Satt han måste komma nu, men nu ska jag fortsätta hålla utkik och nu kom min mormor och morfar så måste väl fika och prata med dom också.. Nu ska jag sluta vara osocial för dom. Haha, men jag tror att jag inte hinner blogga mer ikväll.. Men jag kan säga att vi ska ha skolfoto imorgon, men ja.. Ni får en bild på mig imorgon på morgonen så får ni se hur jag ser ut, men ja.. Pusshej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0