mitt schema!

Godmorgon på er, jag vaknade ungefär klockan 11 idag. Det var skönt och få sova ut lite. Äntligen helg, eller vad brukar man säga? 
haha, men när jag kom ner åt jag frukost och kolla lite på tv, sen gick jag upp och nu har jag redigerat lite bilder och knäppt på mitt schema osv. så nu ska jag lägga upp lite bilder på mitt CP-schema, asså seriöst det suger verkligen, om ni inte läste igår, så kan ni bläddra ner lite och kolla mitt schema där, men om ni vill se bilderna fortsätt läs här, där ni läser nu, haha, vad jag har kul.. haha, rimmade inte det där?!??! :D
men okej, nu till inlägget, som en possetiv sak finns det längst in, det står ju Preliminärt och för er som inte vet vad det betyder betyder det såhär:
Att schemat är inte rikitgt klart, asså man kan fortfarande ändra på lite saker osv. 
och det är precis det vi har gjort, eller iaf, eftersom vi har bild sista lektionen på torsdagar så har vi flyttat den till morgonen på onsdagen, satt vi börjar 8 på onsdagar istället för 08:50, och slutar 15:00 istället för 16:00 på torsdagen! 
det är jag glad över, för att alla år (6,7,8) av alla dom har A(som jag är) fått det sämsta schemat av dom tre åren, satt i 9an ska vi få det bästa, så det så!
haha, aja, men senare idag vet jag inte vad jag ska göra, vi får se, jag ska nog ta och duscha nu, sen äta lite lunch, men nu får ni bilder på schemat..
hehe, puss ;*


 
 
 
 
 
ja, det var alla bilder, hoppas ni gillade dom, men inte schemat, haha! 
okej, nu ska jag sluta skriva, haha, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0