Nu är jag helt säker!

Godmorgon på er Solstrålar!
Idag vaknade jag klockan 9, för att det är ju skola på måndag, men det ska bli ganska spännande också, för att jag vill veta vårt schema, det är det som är roligast och att träffa alla kompisar. Det saknar jag skitmycket!
Men iaf, jag har nyss hjälpt mamma med melodikrysset, eller det är inte slut än, men snart.
Och idag ska jag gå på hockey, och som jag sa igår, jag är säker på att det är hockey nu, har tillomed biljetter, och jag sitter precis bakom deras bås, och när dom kommer in ska jag ha bilder för att när dom ta vattenflaskan vänder dom sig om, och då ska jag vara berädd! :D
Anyway, det börjar klockan 19:00, och innan vet jag inte vad jag ska göra, vi får väl se. Bloggar mer senare, puss! <3
Slänger in en gammal bild på mig, från förra året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0