Nu drar jag!

Hej och godmorgon! Idag ska jag åka till Gotland, ska vara där en vecka, men det är så att eftersom jag är på semester då.. Så kommer jag inte liksom sitta vid datan hela dagarna, men jag ska försöka blogga så mycket som jag kan, kanske bloggar på kvällen och skriver vad jag har gjort på dan! Men oj, vad jag ska shoppa nu asså! Jag har 1000 kronor och shoppa för, hehe :) Känner mig rik! Men pappa ska inte följa med som synd är! :( Men vi kommer ju bara vara borta en vecka, så han klarar sig nog :) Men nu kommer snart mormor och min låtsas morfar och det är dom vi ska åka med.. Så jag ska ta och packa ner det sista, sen drar jag! Puss ;*


Kommentarer
Postat av: matilda lindberg

Lika fin som vanligt!<3'_***:**

Svar: aw, tack du! <3
Elvira Bonnevier

2012-08-17 @ 11:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0