Nytagna bilder på mig! :)

Hejsan på er, jag hade tänkt och blogga lite, och visa lite bilder för er som jag nyss har knäppt, om man har en systemkamera, och har velat haft det länge, och äntligen har fått den, (eller fick den för ungefär 1 månad sen, men jaja.) så är det väl bra och använda den också, älskar faktiskt den, men när jag kollar mig i spegeln och så tycker jag att jag ser ganska bra ut, haha, ego det lät, men när jag knäpper kort och så blir dom inge bra, varför blir det så?!?! förklara det för miiiiiiiig?!?!
haha, nerå, men idag har jag inte gjort så mycket, eller jo, jag har fixat lite med min cykel, har ju inte haft någo cykelkorg på länge, men nu när skolan börjar vill jag gärna ha en eftersom jag vill lägga min skolväska där. Men den jag har nu passar inte så bra, men jag får ha den för tillfället så får jag köpa en som passar när vi har tiid.. 
men aja, sen har jag bara knäppt kort och så, haha, vet inte hur många jag har knäppt, men 7 stycken av dom tycker jag blev ganska bra iaf, så nu får ni se dom! Look down ----------------------------------------------------------------------->
haha, ooooooseriös biiiiild :pppp
hade bara lust.. :)
och ja, det här är mitt öga ifall ni inte ser det, hahaha, men okej, ni får ha det så bra, så bloggar jag ikväll, och imorgon är det skola igeeeeeeeeen! :D
hehe, gillar skolan jag... ibland, eller ja.. hehe, puss ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0