ÖGONGODIS!

Hej på er idag bloggade jag imorse om att jag skulle åka till Media Markt för att våran skrivare var cp.. 
anyway till dagen, efter vi hade varit på Media Markt åkte min syrra, jag och mamma och bada vi var på fjärran, och det var väl kul, bara att det åskade där, men det var ganska långt bort, men Pao(min syrra) och jag badade ändå :)
men vi badade bara två gånger sen gick våran biltid ut, asså vi hade ingen mer tid för annars skulle vi fått böter..
sen åkte vi hem och mamma och jag började lite lätt med maten, eller iaf förberede, eftersom vi skulle grilla, och det var väl okej, eller haha, det var skitgott, men efter maten spelade jag, Pao och mamma lite yatzy, jag vann en gång och mamma vann engång, och sen hann vi inte spela mer, eller hann och hann, vi orkade inte mer :)
sen var det inte så mycket mer, jag och pappa har nyss ätit varma mackor, och nu sitter jag här i min säng och kollar på Calle, haha, asså gud, jag tror fan att min blogg ska heta callejärnkrok.blogg.se 
haha, undra om det finns, det ska jag kolla :D
men aja, vi ska iaf gå på match imorgon, och nu vet jag att att det är match, och jag ska ta med kameran, dom spelar mot Bern, om ni inte visste det, men jag ska gå och sova och längta till imorgon, och drömma om den här snyggingen, men ni får ha det så bra, så bloggar jag mer imorgon så puss! ;*
ÅÅÅÅH, ÖGONGODIS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0