Skola imorgon.

Hej på er imorgon är det ju skola, men det är bara vissa saker som jag tycker ska bli roliga och det är:
Roliga sakerna: Få veta schemat, träffa kompisarna, och börja komma igång igen, satt man inte bara slöar hela dagarna.
 

Dom dåliga sakerna: Att man har dåliga lärare i vissa ämnen så man inte lär sig nånting, att man går så länge i skolan (beror på schemat men..).
 
ah, var typ det, men jag börjar iaf 09:00 imorgon, ganska skönt ändå, och som tur var ska vi bara dit och typ leta på våra lärare på skolgården, och sen ska vi få lite fika där, sen ska vi gå in i klassrummet, och träffa varandra igen. Sen får man gåhem, tror jag, haha, vet ju inte än, eftersom jag måste ju dit först, men aja, jag ska sova snart, måste svara på Lorin när hon skickar sms, eftersom att hon dampar så mycket..
men aja, jag KANSKE bloggar imorgon på morgonen vi får se om jag hinner, men aja, hoppas ni får en bra skoldag imorgon, alla som ska ha det, men vi hörs imorgon iaf.
Pusshej ;*
 
oj, nu märkte jag att jag hade skrivit med Kursiv halva texten, men palla byta, haha, okej, hejdå.. :p
Bjuder på en bild så snäll som jag är, hihi, puss <3
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Vill dy synas inför mina 200 unika besökare? Då kan du nu få en gratis länk. Endast det du behöver göra är att hjälpa mig att vinna. Läs mera här (direktlänk): http://blogofphoto.webblogg.se/2012/august/hjalp-mig-att-vinna.html#comment Jag ber jätte mycket om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer.

2012-08-20 @ 13:57:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0