82 FRÅGOR OM MIG

100 frågor om dig själv!

personligt:
1. ditt fullständiga namn? - Elvira Karin Bonnevier
2. Vad är klockan just nu? - 15:07
3. längd? - 164 typ.
4. vikt? - runt 40-45? 
5. smeknamn? - Elvis
6. vart bor du? - Sverige ;)
7. vad gör du på fritiden? - Umgås med mina underbara vänner, och lyssnar på musik 
8. vad är du mest missnöjd med din kropp? - haha, magen, händerna, fötterna osv.. 
9. vad är du mest nöjd med? - typ ögonen
10. vad har du för uppfattning om dig själv? - Typ att jag är en glad tjej, haha, nerå, jag vet inte
11. vad vill du jobba som äldre? - Har inte tänkt på det ännu.
12. hårfärg? - Guldbrun kanske?
13. ögonfärg? - typ grön/bruna
14. någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - 
15. kan du själv säga att du ser bra ut? - nja, tycker inte jag själv, 
16. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - asså det beror på
17. är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - typ smink och duscha
18. någon vana? - ta med mobilen ÖVERALLT
19. berätta något som du har lärt dig, och kommer alltid göra de? - inte lyssna på vad andra tycker.
20. vad heter din bästa vän? - det måste vara min underbara vän Lorin 
21. hur många nära vänner har du? - ganska många.
22. anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Nej. men känner väldigt mycket folk.
23. vet många personer vem du är? - Jag känner ju ganska många så kanske de.
24. hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - På skolan ja eftersom alla vet vem alla är.
25. när var du senast med någon kompis? - haha typ förra veckan
26. känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nej, varför skulle jag? 
27. vem sov du senast hos av dina kompisar? - Lorin
28. vem sov senast hos dig? - Lorin

romantik:
29. vill du ha ett förhållande? - jaaaaaaaa
30. vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - 7 år äldre, haha, nerå, men i min ålder
31. är du kär? - JAAAA
32. tycker någon om dig mer än som vän? - tror jag väl
33. är du redo för att satsa på ett förhållande? - Ja, jo, det tror jag faktiskt
34. hur långt vill du gå med din tjej/kille? - hand i hand livet ut.
35. tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? - men kollar ju alltid på utseéndet först, sen personligheten, men om inte den passar så hejdå.
36. vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - men haha ja?
37. skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - nej
38. i din klass? - nej.

från kram till sex:
39. har du kramat motsatta könet? - Ja mysigt som bara den!
40. har du någongång bara velat gå fram och krama någon? - skojar du eller, såklart
41. har du kramat någon du tycker om inför folk? - Ja 
42. har du pussat någon i motsatta könet? - neeej uschh vad äckligt, haha jo det har jag.
43. har du pussat någon i medsatta könet? - nej, tror inte det
44. har du pussat den du tycker om? - Ja
45. har du pussat någon inför folk? - Ja
46. kysst någon inför folk? - Ja
47. hånglat inför folk? - Ja
48. vem var ditt första hångel? - Min nuvarande bästa killkompis roligt nog haha.
49. skäms du över att hångla inför folk? - nej, eller beror på vilket folk

tankar & skit:
50. har du någon fobi? - ORMAR
51. har du någon allergi? - Laktos
52. vad tänker du på innan du somnar? - Bästaste killen i världens
53. vad är de första du tänker på när du ser en person? - haha, inte vet jag eller?

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
54. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? - Att någon tycker om mig, fast lika charmerande att höra komplimanger om ens utseende
55. en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? - Beror på om jag har kille
56. vad kommer först, killen eller din bästa vän? - Kommer på samma plats.. fast på olika sätt.
57. hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? - Väldigt ofta 

HÄR SKA BARA KILLAR SVARA!
 
58. vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller att någon tycker om dig? -
59. vad kommer först, tjejen eller träningen? - 
60. hur ofta tänker du på tjejer omkring allt annat? - 
61. runkar du regelbundet? - 

skulle du?
62. kunna byta liv med någon? - skulle jag väl kunna 
63. isåfall vem då? - vet inte
64. vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? - haha prova det jag vill ;)
65. kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - nej
66. Pussa en främmande kille på stan? - nej
67. kunna sova ute på vintern? - nej
68. kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? - USA
69. kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - NEJE.

klädstil:
70. anser du dig själv vara en speciell stil? - nej, 
71. vad klär du dig i oftast? - Jeans och nön tröja eller kofta
72. tänker du alltid på vad du tar på dig? - Nja, kanske
73. klär du dig dyrt? - nej, tror jag väl inte
74. vad kör du på: fashioncorestilen, fjortisstilen, bratstilen, modestilen, vanligt eller något annat? - vanligt typ haha

senaste 48 timmarna har jag?
75. pussat någon? - nej 
76. Dansat? - kanske jag har
77. fått en kram av en helt okänd? - nej
78. ringt någon? - Ja 
79. blivit uppringd, vem var den senaste? - ja, mamma haha
80. funnit kärleken? - nej
81. kollat på google? - yes gjorde det när jag skulle hitta dom här frågorna, haha

SISTA FRÅGAN!
182. hur lång tid tog detta? - Hundra år, nerå, men 27 minuter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0