BÖRJAR IGEN PÅ ETT ANNORLUNDA SÄTT

Hejsan på er! 
 
 
Jag skojade om att jag skulle sluta blogga, jag visste inte varför, blogga är ju det bästa som finns! 
 
haha, nerå, men asså seriöst, jag har fått jätte mycket sånna här: ÅÅÅH, NEJ SLUTA INTE BLOGGA, åååh, fin blogg är bäst, jag läser den varje dag osv! 
 
haha, så då kände jag att jag ville börja blogga igen, men den här gången ska jag inte blogga om min fritid, eller jo, men inte varje gång! 
jag bloggar om allt möljligt, inte bara fritiden, kanske bara lägger in nån bild ibland, eller bara typ insperation, osv..
kanske när jag har målat naglarna elelr nånting, jag vet inte..
 
vi får helt enkelt se..
men som sagt, inte bara om min fritid, och kanske inte 3-4 inlägg om dan, kanske bara 1 eller 2 , jag vet inte
 
men nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik! 
 
och det är första december också! 
det glömde jag helt bort,  men jag ska gå och knäppa kort på mina bokstäver som jag skulle sätta upp på väggen, och det gjorde jag också, men asså vi försökte med självhäftande tejp, men det gick ju inte, det är typ bara 3 bokstäver som sitter kvar, men jag ska försöka knäppa kort ändå, så får ni se hur dom ser ut iallafall, men det får ni ikväll iallafall, jag orkar inte göra två inlägg direkt efter varandra..
 
men iallafall, nu vet ni att jag har börjat blogga igen! 
 
ha det bra puss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0