Där tog mitt liv slut.

Hej! 
 
 
bara för att det inte ska bli nå tråkigt nu, så ska jag skriva ett inlägg om dagen! 
 
och jag har varit i skolan, och vi har haft 1 prov och 3 läxor, och igår hade vi två prov, det här är sjukt.
 
men jag tyckte det gick bra iallafall på allting.. förutom SO då..
men inte så konstigt, jag hatar ju Ingemar och so, så det är lugnt..
 
men jag tänkte faktiskt berätta om gårdagen, och seriöst, den var helt sjuk! 
jag dog för fan! 
 
men okej, det jag gjorde var iallafall att jag var på hockey med Johanna, och det var sjukt kul! 
vi satt så jävla nära! 
vi satt på första eller andra raden, kom inte ihåg, haha! 
och då satt ju jag typ och pratade hela tiden, ja ba: Johanna! kolla där! Calle kommer! omg, fett snygg! omg! 
ah, typ så osv..
men en gång så åkte Calle in i sargen, haha, vettefan hur det stavas, men iallafall, när han åkte där ifrån så sneglade han på mig, för jag satt och vinkade och skrev Calle hela tiden, och där tog mitt liv likssom slut, haha, nerå, men asså jag dog för att jag fick nästan ögonkontakt med han! 
och det är typ min största dröm, först och främst, nästa är att få träffa han, och efter det är att jag ska få han, någång så! :)
och i Calles kedja gjorde alla mål, förutom backarna , och det var Järnkrok, Lindholm och Thuresson.
Det var fett grymt iallafall! Dom vann med 5-4 i förlängningen! :D
första matchen jag var på som dom vann, thihihihi :)
 
världens bästa brynäs! 
Hejdåååååå :)
 
och nej, jag har inte klippt mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0