HOCKEYKVÄLL


Den här bilden är gjort i photoshop! 
haha, mobba mig inte, jag är ny börjare, använder inte sånt här, men ska börja lära mig lite nu! 
 
så ja, ni kanske förstår vad jag ska göra idag, bilden säger ju nästan allt, och rubriken också.
Fast det blir ändå lite tråkigt för att det blir bara jag och min pappa hemma för att min syrra och mamma ska bort! 
men nu kör vi! 
jag förstår varför Tommy Jonsson är stolt över killarna! 
dom är bara så bra! 
jag älskar brynäs! 
 
EN GÅNG BRYNÄS, ALLTID BRYNÄS! <3

Kommentarer
Postat av: Diana

Bilden är underbar Elvira! <3 Så sjukt jävla snygg, älskar dom dära killarna asså! Brynäs!!!!!! <3
En gång brynäsare, alltid brynäsare!!! <3
Du+jah brynäsare lovet ut + föralltid! :)<3

Svar: bästaste! älskar dig <3
Elvira Bonnevier

2012-12-04 @ 17:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0