ÖGONKONTAKT MED CALLE PÅ 1 METERS AVSTÅND

Hejsan! 
 
 
Nu tänkte jag göra ett skrivinlägg, som kommer handla om typ att jag börja grina för att jag fick ögonkontakt med calle på 1 meters avstånd, OMG säger jag bara! 
 
 
asså seriöst, jag skulle gå ut med hunden, och sen ba liksom när jag kom genom mina garage, vi har liksom gemensamma garage på en gemensam parkering, vi har liksom inte ett garage på våran gård, men aja, iallafall, när jag kom till parkeringen så kommer jag till en röd bil och där, där ser jag en kille som är typ i Calles längd och ser ut som han! 
Jag ba: nej, det där kan inte vara han. Jag lovar, men sen när jag står på andra sidan hans bil ser jag att det är han på riktigt, och jag ba stirra som fan, och då kollade han på mig, jag ba : OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG..
sen försökte jag gå riktigt, men det gick inte så bra, för jag bara skakade och vinglade och det kändes som om jag hade gummiben osv.. sen såg han det och han stannade och vevade ner han fönster och frågade om jag mådde bra, och jag ba : aaah, visst..
han ba: nej, det ser inte ut som om du mår bra, och du ser ut och frysa också, kom in i bilen så kan jag ta med dig på utematchen som vi ska spela nu! 
jag ba : öh, okej :)
 
 
 
 

HAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAH, nerå, jag skoja, det som är understrycket ska inte vara med jag bara skrev så för att jag önskade att det hade varit så , men hahahahha, nej, det ska inte vara så tyvärr, men det som inte är understrycket är sant, och det kan jag lova, men iallafall efter det så väntade jag till han hade åkt iväg och jag bara sprang in till mamma och grinade som fan, sen gick jag en liten bit med hunden bara, sen skakade jag resten av kvällen, omg..
seriöst, bästa dagen i mitt liv , det var igår, omg..
herregud, jag grinar fan när jag skriver det här, omg omg omg..
 
men aja, det var det jag ville berätta , ha de, puss! <3
 
haha, ni får en bild på mig hur jag såg ut igår :p
syns inte så jätte bra. men aja.. :p
hela jag var svart och röd i ansiktet på samma gång :p
hejdå :)
 

Kommentarer
Postat av: isa

fin blogg

Svar: tack du :)
Elvira Bonnevier

2012-12-09 @ 11:13:52
URL: http://lovisajarass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0