åhhh, äckelrum! -.-

Hejhej, just nu sitter jag här och webbar med Emil, han skriver saker som jag inte förstår, vilket jag hatar -.- <3 men ändå, han förklarar ju vad dom betyder sen, så fråga vad ni vill mig sen, för jag vet allt då! ;) <3 förlåt för dålig uppdatering, men jag har mått skit dom här två dagarna, jag vet inte varför, men jag har haft ont i magen så det kändes som om det kom upp i halsen, också skulle jag spy, men ja, det har gått över nu iaf! :D <3 och jag hatar kärleksveckan egentligen, jag vet inte varför, men jag gör bara det :p <3 och idag har jag varit med Lorin, och vi skulle möta Emil, men jag skulle hem... :( <3 också hatar jag mig själv, usch!!!!!! -.- har damp på mig själv just nu... :( <3 men imorgon kanske jag ska ge Emil en ros :) <3 men jag kommer skicka den anonymt. för
jag är så feeeeg, usch! -.-
och nu ska jag städa äckelrummet! -.- 
men vi hörs & ses, hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0