det blev inga bilder nu heller..

Hejhej, webbar med Ronja nuja, men Emma ville också webba med hon får vänta.. 
det kommer inga bilder idag heller, för att jag hittade inte min laddare till min kamera så ni får väl bilderna nån annan gång :) 
men jag vet inte vad jag ska göra nu, och ni kanske inte får nå live bilder på mig dom 2-4 veckorna här framåt.. för att min mobil är ju på lagning så ni får stå ut med att det kanske kommer nå reprisbilder :) 
jag har inge mer och skriva nu, men ni får jättegärna sprida min blogg till kompisar! :) <3
och om ni klickar här kommer ni till Ronjas roliga, fina blogg... (hon som jag webbar med) 
men ni får ha det så bra, och ni får stå ut med att det inte kommer nån bild :p 
byeee! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0