.........

Hejhej, förlåt att jag inte skrev igår, men jag hade massor av läxor! -.-
Men nu är jag har igen, just nu sitter jag och kolla på tv, Alla älskar Raymond. Jag vet inte varför jag tittar på det, men jag flinar lite när publiken, eller vad man ska säga, gör det! :) 
hihi,  men det var på när jag satte på tven, men nu slutate det, och då ska jag bara titta in på facebook lite snabbt, sen ska jag sminka mig, men det är ju skönt och börja 09:00 idag! :) 
Men vi har TVÅÅÅÅÅÅ so-lektioner idag! :( det suuuuuuuuuuuger! :( 
Men vi ska iaf åka skridskor på Läkerol Arena idag! :) 
så vi missar NOOOOOOOO! :D:D
Jag gillar inte Nisse som han heter,  vi har han i No, men nu slipper jag han! :D:D
jag tror att jag kanske skriver ett inlägg när vi är på Läkerol, men byebye! :*

Lite gammal bild men, ajja! Pusshej / elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0