Fyfan!

hejhej, just nu sitter jag här och lyssnar på musik, och är för jävla arg! 
hatar sånna människor som "glömmer bort" att min syrra fyller år! 
ingen har sagt grattis till henne! bara jag, och jag gav henne en ros och gav henne en kram för jag älskar verkligen henne! <3
men jag gillar iaf inte sånna människor! hon grät faktiskt när hon kom hem! vi frågade varför men hon sa jag är inte ledsen, jag har bara sovit dåligt ! 
men nej, det har hon inte hon fick bara inte grattis! 
men idag ska vi göra den bästa dagen i hennes liv! vi ska äta tårta kolla på hockey, få främmande, och dom ska vinna på hockeymatchen! <3 
Jag hoppas det kommer bli din bästa dag nånsin!
Jag älskar dig Paulina! <3
hejdå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0