Gladallahjärtansdag på er alla ! <3

hej, Gladallahjärtansdag på er allihopa. Jag har tyckt att det bara har varit en vanlig dag, men det kanske inte ni har tyckt, bara att jag har skickat lite sms till alla, det stog såhär i smset: Idag är det alla hjärtans dag ! Skicka detta sms till alla dina underbara vänner som du vill ha kvar livet ut!! <3 ja, så har jag skickat till typ halva min kontaktlista, och jag har typ 200 kontakter :p <3 så ja, nu ska jag äta, och sitter och webbar med Lorin, men när Emil loggar in ska jag webba med han! <3 älskling! <3 men nu sitter jag här och äter, sen ska jag ner och kolla på hockey <3 men här kommer det en bild på oss :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0