Hejhej! <3

Hej, nu sitter jag här och väntar på mormor, för hon ska hämta oss, för mamma jobbar och pappa ska till globen och kolla på hockey, så därför bjöd mormor hem oss till henne så vi kan kolla på hockey där.. ist för att vara hemma själv och ha tråkigt, men efter det ska jag ju förja med Johanna och Lisa på Lisas träning ,, Johanna och jag ska vara med. :) hihi, dom ska möta killarna , vi kommer ju lätt vinna, för tjejorna har ju två ägiga 98or ! :D <3 hiih, men nu måste jag packa till det också, kanske skriver ett inlägg efter träningen :D <3 / elvira <3

Ja, här har ni henne, sveriges största fjortis! haha, Johanna nu är du avslöjad! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Ronja Sandblom

mera bilder snälla ! <3

2012-02-12 @ 11:51:54
URL: http://ronjasandblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0