hejhej! <3

hej, just nu sitter jag här vid datan och väntar på liv till det där jävla beroende spelet på facebook! -.- <3
det kom ingen livebild på mig idag heller, men jag hoppas att det ska komma imorgon. 
Men imorgon börjar vi en kvart tidigare för nån jävla människa ska komma dit och prata om nå jävla skit, jag vettefan vad.. :p
men vi slipper mentorstiden samma vecka, det är bra, för det är så dryg, vi gör ändå ingenting på den...
Men jag fick inte vara med på deras träning idag, jag vet inte varför, men aja, skitsamma, jag är inge ledsen eller nåt, jag vill bara att våra träningar ska börja, men jag får vänta till April... :/ 
men nu har jag nog fått ett liv,. ha det bra, hej. / elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0