hejhej! ^^

Hej, just nu sitter jag här nyduschad... jag hann inte duscha igår, så jag gjorde det idag istället! :) 
Men nu ska jag äta frukost, eller mamma lägger i bröden åt mig... Sällan jag ska äta varma mackor.. Men jag fattar inte det är bara för gott! :) 
Men idag är ju dagen så himla seg, har tråkiga lektioner och korta så då tar det långt tid... och så är dom nära varandra, så man får ingen långrast utan bara 5-10 minuter... 
Men jag längtar till skolan är slut, för då ska jag vara med Lorin, sen ska jag vara med henne på Lördag också! :) <3
Asså jag är helt galen i henne, asså inte kär men hon är den bästavän jag har! <3
Men nu ska jag äta, kommer ett mobilinlägg, och det lovar jag den här gången, för jag har sagt det hur många gånger som helst, men det har aldrig kommit något.. :p 
Men kommer en bild då... 

puss / elvira <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0