hejsan ! ^^

hejhej, jus tnu sitter jag här och chattar med typ 10 stycken på fb, är fett populär vettu ;) <3 skoja, men ah . idag har jag haft ont i magen som vanligt, asså jag vet inte vad som händer med mig, men jag hoppas att det fortfarande är nåt tillfälligt.. men imorgon ska jag iaf vara hos mormor.. för mamma jobbar och pappa ska till stockholm.. :) <3 och efter det ska jag hänga med Johanna S till Lisas träning, vi ska vara med , för dom ska möta killarna killar00 <3 men det ska bli skit kul iaf, hoppas jag inte har ont i magen då, för då är det inge kul och spela . :/ <3 men nu är jag trött jag ska upp 09:00 imorgon, för mormor ska hämta oss tidigt,, men hejdå! <3 Kommer en bild imorgon ist :p <3 / elvira <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0